söndag 17 januari 2010

Starta blogg 2010 FRESH!

Efter många års tjat från alla er (Danne) så startar jag en blogg.
Här kommer jag lägga upp olika saker som borde eller i alla fall skulle kunna underhålla gemene peep och inte bara min mamma + 1.
Olika teman som:
Ironiska (hoppsan) texter eftersom jag växte upp under nittiotalet.
Filmrecensioner. Ser ungefär 30-60 filmer i månaden och det går fan inte att hålla reda på allt om man inte skriver ner.
Filmklipp. Saker jag har gjort eller varit delaktig i. After effects, animeringar visuals och annat.
Arg konsument. Jag älskar att vara fett gnällig och få två påsar tillbaka som tack.
Manus.. Kanske. Jag pluggar ju manus och det verkar som jag kommer göra det ett bra tag framöver. Så jag kanske lägger upp något här.
Foton. Jag är ingen fotograf men jag tar roliga snapshots.
Projekt. Eller kanske mer "konstprojekt" vilket är ett bra ord om man inte vet vad eller varför man gör saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar