lördag 23 januari 2010

Oslipade diamanter är också vassa (och eller eller) kan man fly från sitt inre väsen och i så fall hur ont gör det?

Photobucket
Efter att ha kraftsamlat i samarbete med lokala arbetsgrupper har denna bloggredaktions lägesutverdering och efterföljande primärjusteringar gällande kommande årtionde och dess utmaningar samt hämningslöst bejakat mediekonsumenten med ett ben in i nästa årtionde och nyuppkomna komplexa behov som innefattar sökande som denna nya särställning med en position framdriven av nyfikenhet och lust men även ömmhet och oftare än man tror skam. Med helt andra ord: Denna blog kommer att fokusera på humor och ibland döden. Jag tror att det blir bäst så och att jag ändå inte klarar av vara sticky stuckup stolpillerseriös och att det var en idiotisk idé från början.
Jag ska även försöka bildbehandla mer än 16 sekunder jag snittar på nu. Kommande grävande reportage kan handla om:

*Vill du ha centralvärme på ev. framtida månbas

*Har polisen verkligen ränsat ut alla fascister ur kåren

*Scouternas nya emo-jängtatueringar

*Vadå, har du inte fått mitt mail rutinen

*Karta till påskens alla deathrace (Max 70 kubik) för kycklingar.


Hoppas ni ser fram emot detta eftersom jag lever mina vänners positiva energier samt sockerlösning i ljummet vatten. Jag ändrar gamla inlägg när du minst anar det också bara för att "snurra med ditt huvud".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar