torsdag 15 april 2010

Nu är det allvar











Slösurfar runt bland mixtape helt slappt då jag plötsligt snubblar in på en äkta laglig (hur fan man nu vet det) nedladdningssida. Jag som trodde allt var fun n games + en hel del ljug på nätet. Fast så är det tydligen inte längre och det kanske aldrig ens varit så. Har (kanske/och/eller) bara inte kunnat se den hårda kalla och tvärsura sanningen. Det var aldrig skryt/skit/fylle-snack. Alla dessa banners och reklamer jag bara struntat i att klicka på. Tänk om jag faktiskt vunnit den dära Mini Cooper-bilen eller typ bikinitjejen som stod o höll en fruktkorg i sin famn på mega-beatch. Tänk om jag hade blivit "ritch now" eller fått ironsteel power-abs pluss en egen räserbåt (fast champagneglas not included) att flexa dom på. Om jag bara hade hämtat ut mitt pris... Varje dag jag levt har varit en missad chans. Inget skämt. Damn you, damn you all to hell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar