söndag 18 april 2010

DÖDEN DÖDEN DÖDEN DÖDEN























Skissar upp min begravning. Kommer vara typ år 2094. Om jag har några vänner kvar då. Det negativa med att bara äta grönsaker och annat mög från växtriket är att man antagligen kommer va last man standing på ålderdomshemmet/flygande kristall-kuben. (Det är ju ändå i framtiden.) Att spela We fit (65000.0000 ultra edition, som vanligt i framtiden) är ju änte skoj om man är en. Och artighetsutbytet med nurse-bot när hon/han/det kommer med tvättlappen känns inte lika äkta som rödvins-sessionerna/hångelopettingröj med Ada i rum 1408. Fast stamcells-hetset kanske har peakat för länge sedan så alla kan leva knaslänge. I stället för livs-triss lotten (som vi har nu allså) får man ett bäst föredatum när man föds och så kommer "circle of life supporten" och knackar på dagen man fyller 100. Hur som. Jag vill ha bbq på min begravning. Har redan lovat bort min kropp till tre personer som är "nyfikna på nya smaker". (Ja, folk med gränser kan sluta läsa här.) Varför ska återvinningstänk sluta med kompost. Filmen Soylent Green förstörde allt. Den är tyvärr extremt sevärd. Sånt svider på ett personligt plan. Hollywood ska inte bestämma vad jag gör med min kropp! Speciellt inte om jag förberett marinad veckan innan. Sånt tar tid, måste byggas långsamt. Största problemet med detta "hej då projekt" är att hitta ett land där allt detta är lagligt. Alt. bli stadsminister och Berluscona in lite fräsha tillägg som passar min livsstil aka dödsstil. Lättare att flyga hela begravningssällskapet till liten efterbliven ö (typ Lost ön) där äta/ätas alltid varit den rådande normen. En öl, potatissallad och som main course helstekt Pellsdjur. Arvet (om det blir något över efter alla flygbiljetter) går endast till de som haft sina läppar mot min röv. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar