torsdag 29 december 2011

Lyckönskningar inför lördagens kalenderbränning

Nä detta är inte pizza med sojaost utan resterna efter en fotbollsmatch.















Inför 2012 hoppas jag att du ska våga kasta dig efter bollen trots att du har kortbyxor och matchen spelas inomhus. Jag hoppas även att du alltid skall ha en katt i ditt knä som är sådär lagom trött så att den är vaken men ändå inte bryr sig. Är du allergiker så önskar jag dig en (rätt hårig) Devon Rex. Tittar du mycket på TV så önskar jag dig många långa strömavbrott. Då kan du tvingas kommunicera med de (eventuella) karaktärer du bor eller umgås med på kvällarna. Må även din dator/ipöön/mandroid krascha ofta så du slutar kolla facebook hela jävla tiden. Å andra sidan önskar jag verkligen att din curry paste aldrig skall mögla trots att du glömt ställa in den i kylen. För vi är alla värda en god currygryta.

Fast om du är en sån som inte blinkar innan du ska svänga ut ur rondellen så önskar jag dig allt ont. Må din bensintank alltid vara tom och ditt helljus påslaget över natten. Köp en bok med trafikregler som är från detta århundrade din lata jävel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar