lördag 6 november 2010

Nu även som andra bloggar aka. kolla in min gyllene navel

Läste nån sån blond Stockholmstjejs modeblogg och blev hetsigt inspirerad. 


Gårdagens lunch:

Hej kära blogg. I går hade jag en heeelt underbar dag på stan med mina hippa polare som alla är fotomodeller och jobbar på reklambyrå. Vi åt superfräsh lunch på den franska lyxkrogen "petit buljong" där alla kockar är nakna och hela köket är en glasbur som hänger ovanför matsalen. Ett väldigt fräsht grepp med inspiration från finska skogsområden och thailändska bordeller. Maten var så god så jag hann inte fota innan den försvann. Men det var typ skumm gjort av bebisalger och viskos. Vi behövde inte ens betala eftersom vi alla ligger med restaurangägaren.


Gårdagens outfit:


Sen gick vi ut på den trendiga klubben som ingen har hört talas om. Får inte ens skriva vad den heter eftersom jag då kan bli av med mitt vip kort som är gjort av ebenholts och handborstad Norsk aluminium. Som vanligt hade jag dom hetaste kläderna som jag budat från New York. Dom är helt gjorda i rispapper och björk-kåda, väldigt retro och 2008 vibbigt. Nu när jag haft dom på mig en gång så måste jag sälja dom eller elda upp dom. (Har inte bestämt mig vad som är coolast ännu, funderar på att ge bort dom till något fattigt land som t.e.x. Afrika.) Tänk vad pinsamt om någon skulle se mig i samma outfit två gånger. Då skulle jag bli tvungen att flytta härifrån och det kan bli jobbigt eftersom min kinesiska nakenpudel inte gillar att flyga helikopter och jag hatar välja tapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar