tisdag 17 januari 2012

Demokratiexperiment och allmänt fjäskeri

Det metaforiska här är att även jag älskar säljande ansikten och att
jag snart flyttar till huvudstaden för att sälja mitt eget ännu mer.


























Det var ganska länge sedan någon skrev en snäll kommentar om hur bra min blogg är och hur fint jag stava. Eftersom jag är kass på komplimangfiske så kör jag igång en fjäsk kampanj i stället. Går allt väl så sprider ringarna sig ända till land där de kan skvätta lite gött på mina fötter. Därför börjar jag nu med en röstning på ämnen du eventuellt vill läsa mer om. Vågar inte (läs: kan inte) lägga upp en "önska fritt" fönster. (Snuskiga förslag kan du maila in precis som vanligt.) Kolla uppe till höger så ser du en omröstning. Försök inte fuska, det finns inga rätta svar. Sök i stället djupt inom dig eller klicka på första bästa. Det viktigaste är att alla är med, inte att det faktiskt händer något. Lite som "rädda världen kampanjerna" på Facebook. Den 19e Februari stängs omröstningen. Efter det går jag igenom resultatet och försöker sedan blidka alla mina vänner med en årsinkomst som överstiger 220.000 (efter skatt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar