lördag 1 oktober 2011

Alla får behöver en herde















Dags att kasta bäver i trähus. Tack och hej, vi kan väl träffas på riktigt i stället?
Jag gick med för att öka chansen till jobb och promota mig själv på webben. Men i stället tog det tid från jobbletande, nätverkande och tillverkning av egen websida.
Snart har jag egen websida med blogg, twitter och flickr. Så det är klart att du ändå kan se vad jag gör. Duger inte det får du gärna maila eller ringa. Mitt tele nr finns på hitta/eniro och min mail är mitt efternamn + Gmail adressen. (Tips: Skriv aldrig ut din mail på hemsidor, risk för skräpattack eller annat tråk.)
När man är "fri" känns allt lite bättre. Känns som man har mer fokus och tid för saker som faktiskt är viktiga, som att skapa och bygga upp ett sug för att åka och hälsa på just dig! Annars kan vi ju alltid synas på Google+ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar