tisdag 26 oktober 2010

Nu vet du vad jag gjorde förra sommaren

Sommarens stora projekt är äntligen klart. Efter att ha letat musik över allt och lyssnat på rätt mycket olika grejer fick jag till slut tag på Dj Mat i Skåne av alla ställen... (Han bor i Sthlm.)
Funkade extremt bra tycker jag själv.
Min första colab med Framkonst. Vi lär oss kommunicera och allt klickar bättre och bättre för varje projekt. Sånt är ju alltid kul. Det är inte alla man kan jobba med eller ens lita på att dom gör hälften av vad dom åtar sig, speciellt när det är noll/låg-budget. Bra sammarbetspartners kan inte värderas högt nog.
Dom här killarna fick hit några av de tyngsta graffarna + ett jäng Secret Wars teams. Detta med en budget som var långt under ytan.


Två frågor:
Hur funkar ljudet? (Bakgrundsljudet, publiktjöt o sånt)
Hur funkar eftertexternas placering? (För okristet med vänstercentrering?)
Kommentera och var med i utlottningen av en kopp kaffe med mig.


1 kommentar: